Akce | Společnost BusinessMC spustila projekt „Pražské ulice“ a s ním nové možnosti komunikace i zlepšení S | Podolské nábřeží - Praha

Vlastníte zde firmu?

Tato nabídka by Vás mohla zajímat! Proč byste zde měli být?

  1. Projekt pražských ulic tvoří provázaný systém firem, restaurací, obchodů. 
  2. Poskytne Vám výhody a podporu napříč ostatními firmami v projektu.
  3. Budeme propagovat projekt pražských ulic, tedy i Vás! Celek je vždy víc než jeho samostatné části!

Více informací najdete ZDE

Nechte si zasílat novinky z pražských ulic

Zadejte váš email

Mapa Prahy a seznam pražských ulic, to všechno dávno známe. Společnost Media MC přichází nyní s projektem, který si klade za cíl vytvořit v rámci ulic, náměstí či nábřeží spolupracující komunity z řad společností i občanů a firmám nabízí v jednom kroku zlepšení SEO, moderní webovou prezentaci a PR podporu.

 

Katalog firem

Katalog firem

Praha, Česká republika, 30. června 2016 – Společnost BusinessMC dnes oznámila, že po ročním testovacím provozu oficiálně spouští projekt “Pražské ulice“, který zahrnuje v tuto chvíli již 34 komunitních webů významných pražských ulic, náměstí, nábřeží a dalších míst. Zmíněná aktivita je dnes oficiálně představena v rámci Fashion Model Party na Botelu Racek na pražském Podolském nábřeží, které je též součástí projektu. „Pražské ulice“ si dávají za cíl spojit jak společnosti sídlící v daných místech, tak i občany, kteří zde bydlí, pracují, nebo tyto lokality pravidelně navštěvují a vytvořit vzájemně funkční synergie. Firmy tak budou moci vhodně vzájemně spolupracovat i oslovit přímo svoji místně nejbližší cílovou skupinu. Lidé se prostřednictvím tohoto projektu dozví, jaké kulturní, společenské nebo prodejní akce se v jejich nejbližším okolí chystají.

Rozsáhlou síť webových portálů významných pražských míst spouští společnost BusinessMC, která již provozuje 60 internetových portálů deníků obcí, měst a jejich částí. Ty oslovují obyvatele a společnostem nabízí specifickou formu komunikace a zároveň žádané zlepšení SEO.

„Naše zkušenosti z dvaceti let podnikání v oblasti internetu a internetových médií ukazují, že společnosti potřebují hledat správné skupiny zákazníků a zároveň se prokazuje síla nejrůznějších komunit. Projekt Pražské ulice spojuje obě myšlenky v jednu cestu, která je přínosem pro obě strany,“ říká Roman Kunert, zakladatel a CEO společnosti BusinessMC a jejích dceřiných projektů. „Představte si, že máte produkt, který dáváte do akce. Pro jednoduchost vyprodáváte pomeranče. Kdo je k vám přijde koupit spíše, než lidé, kteří jsou přímo z vašeho okolí? Pokud takový potenciál zákazníků máte, jak je oslovíte? Právě s těmito myšlenkami vznikly Pražské ulice“, dodává.

Zápis všech společností na dané adrese zdarma

Každá firma, která má v daném místě své sídlo, nebo má lidem z okolí co říci a projeví zájem, je do své adekvátní lokální části zapsána zdarma. Touto cestou vzniká obrovský potenciál pro oslovení lidí a základ jednotlivých komunit. „Díky těmto základním zápisům a následné indexaci ve vyhledávačích již nyní evidujeme stovky nových přístupů na stránky firem,“ konstatuje Roman Kunert. Nad to mohou společnosti oslovit své sousedy přímo, ať už krátkodobě nebo dlouhodobě, a to za náklady, které jsou pro ně skutečně dostupné. Zařazení firmy, její nabídky nebo jiné formy oslovení do TOP sekce a její mnohonásobné zviditelnění v rámci lokální komunity, stojí firmy řádově stokoruny měsíčně.

Posílení SEO firem

Kvalitní SEO je dnes zásadním prvkem pro úspěch. Klíč tkví v propojování informací a dílčích projektů v rámci portálů a sociálních sítí, ve správné definici klíčových slov, definici spojení a následné indexaci míst v rámci Google a dalších velkých vyhledávacích služeb. „Síť desítek až stovek webů, které nejsou ve své podstatě mimořádně velké, ale správně informačně propojené a souhrnně oslovují stovky tisíc lidí, vytváří mimořádně silný nástroj a význam pro zlepšení SEO menších i velkých společností,“ dodává Roman Kunert.  

Web zdarma a další PR podpora

V rámci dlouhodobého nadstandardního zviditelnění, které znamená pravidelnou investici v řádu stokorun, získají společnosti další benefity, které se promítnou do jejich efektivity komunikace k zákazníkům. Jedním z nich je poukázka na responzivní  variantu nového moderního webu, který je dobře zobrazitelný i na mobilních zařízeních.

„Díky obrovskému množství internetových stránek a e-shopů, které jsme přivedli k životu, máme možnost využívat stávající šablony a další prvky ke snadnému a rychlému startu nového webu. Proto si můžeme dovolit poskytnout společnostem, které se aktivně zapojí do projektu Pražské ulice, bonus, který by jinde jen těžko hledali,“ říká Roman Kunert. „Toto zázemí nám umožňuje poskytnout partnerským firmám na tvorbu sofistikovaných internetových obchodů další výrazné slevy, a to až v řádech 50%.“

E-shopy skupiny BusinessMC oslavily již řadu úspěchů. Obchod s hračkami a dětskými potřebami Maxik.cz byl několikrát po sobě vyhlášen jako shop roku ve své kategorii. Mezi dalšími lze jmenovat například moderní internetové obchody Vauen.cz, Kratochvilovci.cz, Reviderm-cz.cz, či Campdavidczech.cz. Seznam dalších úspěšných projektů je uveden na stránkách www.businessmc.cz/reference

Otevřené dveře pro spolupráci jednotlivých společností

Projekt Pražské ulice, do kterého se zapojily již před jeho oficiálním uvedením stovky firem, otevírá nové možnosti i místním podnikatelům. Prostřednictvím sítě BusinessMC, která udržuje aktualizované přímé kontakty na majitele firem, lze jednoduše a efektivně oslovit zákazníky, promyslet si nabídku a nabídnout jim výhody, které získají proto, že sídlí právě zde. Jednoduchý prototyp podobné spolupráce může vypadat tak, že restaurace nabídne touto cestou všem společnostem v okolí pro jejich zaměstnance donášku obědů.

Kompletní seznam Pražských ulic, které byly již vytvořeny je bez nejnovějšího přírůstku www.podolske-nabrezi.cz uveden na http://www.prazskeulice.cz/PrazskeUlice.pdf

--

O společnosti BusinessMC:

Společnost Business Marketing & Consulting s.r.o. byla založena s cílem vytvoření sítě obchodních partnerů, jejich vzájemné spolupráce a společného vedení projektů, eshopů. Vytvořila 60 online deníků  www.zpravodajstvionline.cz, které může každý partner využít ke komunikaci zdarma, prostřednictvím komunikace s redakcemi, které tvoří obsah více než 70 portálů, jako například www.svet-notebooku.cz, www.trendy-cars.cz, www.trendy-living.cz, www.vikendovy-relax.cz, www.grand-developer.cz , www.grandauto-moto.cz , www.tydeniky.cz , www.gastro-cr.cz a dalších.

Pod názvem MEDIAMC se prezentuje v liště a zajišťuje tak reklamu a mediální podporu.

Kontakt pro média:

Filip Vítek – MediaBase
Email:   filip@mediabase.cz
Tel:       +420 603 585 460